Hästblogg

Hejsan, första inlägget i bloggen.
Tänkte förklara mig Jonna, 
Jag är 11 år gammal och rider en korsningsponny som
heter Salmiak. Han är nio år gammal.
Han är inte min, utan han står på Ånge ridklubb,
Vi satsar mest på hoppning, men även lite dressyr.
 
Våran blogg skulle heta årkponnys,(ångeridklubbponnys) men man kunde inte ha "Å" i domänen.
Så då skulle vi heta arkponnys, men det vart nå problem så
det vart rkponnys.
Men men, 
Just nu står Salmiak på bete med dom 2 andra ponnysarna
som kommer va med i bloggen.
Nu får min andra bloggkamrat förklara sig, Betty varsågod. haha
 
 
 
ja hej, jag är 13 år och heter Betty jag rider en underbar ponny som heter zingo han är 7 år.
FAKTA om Zingo.
Zingo är en D ponny.
Ras. Korsnings ponny
vi satsar mest på hoppning fast han är även duktig i dressyren.
 
 
Senare får Elvira, den tredje tjejen skriva.
Jag o Betty är med varann, så därför kunde båda skriva samtidigt!
Hejdå sålänge!
ZINGO O BETTY
SALMIAK O JONNA
MIA O ELVIRA

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0