Verkligen dålig uppdatering!

Som rubriken lyder, DÅLIG UPPDATERING!
Vi måste verkligen skärpa oss!
Fast det är ju svårt att skriva om ponnysarna o ridningen och
sånt när dom står på bete och är på ridläger.
Men men... Ska göra en ny header snart.
För det är nämligen så att Betty har en ny skötponny på stallet!!
Han kom för 2 veckor sen ungefär.
Han heter Charles Ingvar, Betty får skriva mer om honom
efter som jag inte vet någonting om honom.
Bara att han är en d-ponny.
 
På söndag åker jag bort, ska till Rättvik på Classic car week.
Så jag kommer vara borta från söndag till onsdag.
Sedan fortsätter jag med bloggningen.
 
Vecka 32 ska jag o Betty o Elvira vara med på ett hoppläger på
stallet i Ånge!
Jag ska ha Salmiak! :')
Så under vecka 32 kommer många bilder komma upp på bloggen.
 
Ikväll ska jag nog fixa ny headern.
Hoppas Elvira o Betty inte hinner se den, ska nog bli en överrasking!
Nu ska jag gå ut, så vi hörs senare!
Puss//Jonna ♥
Jag o min prins ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0