Hemma från Stockholm

Nu är jag o Betty hemma från Stockholm,
eller vi kom hem i söndags. Men jag palla inte blogga då.
Igår var jag o Betty o hennes kille på stallet o smorde ridstövlar
tills på fredag. Då ska jag o Betty o Elvira på ridläger hos Ulla.
Kommer att bli sjukt roligt!
Sen efter vi hade gjort det så gick vi till ponnysarna o hälsade
på, och GUD vad Salmiak hade blivit mörkare?!
Han som brukar bli ljusare på sommaren, hade blivit mörkare?
Tog inte med kameran, så det blev inga bilder, tyvärr
Men men! tänkte ladda upp bilder på mina 2 par ridstövlar.
Dom här köpte jag begagnad för 200 kr, men nypriset på dom var ca 2000 kr.
 
Dom här fick jag av mamma o pappa i present.
Dom kostade 1700 tror jag, från Häst är bäst i Östersund.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0