Världens bästa hoppass ♥

Aj aj aj aj, vad ont jag har i sittbenen.
Idag var Salmiak bättre än bäst!
Han hoppade som en gud!
Han var sjuuukt duktig idag.
Vi hoppade på medellinjen med tre hinder.
Salmiak tänkte inte ens att nita eller dumma sig, utan bara lyssna
o lita på mig! Idag var det JAG som bestämde över honom
och inte han som bestämde över MIG.
När vi skrittade av så gjorde vi det ute, o
efter att jag hade skrittat av så bara myste jag.
Han förtjänar absolut det.
Bästa ponny ♥
 

Efter ridlektionen kom vi in till boxen, jag borstade av honom m.m
Efter jag var klar med borstningen så la han sig ner i boxen
o rullade sig
Tror att han oxå var nöjd med dagens ridpass!
Är så jävla stolt över mig själv Och Salmiak!
 
Pass två var det markarbete, hade även Salmiak då.
Även i markarbetet var han suuper!
Gjorde en övning med galoppbommar som låg i en serpentin.
 
Bilder kommer imorgon, har kamerasladden hos mamma då jag är hos pappa nu..
 
Hörs hej! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0